top of page
  • Writer's pictureAnat Lewinsky

מי שאני זה בסדר, וגם הרבה יותר מזה

אבל שתדעי שהעליתי ממש במשקל לאחרונה שאני ממש שונאת להצטלם שאני מסתכלת על התמונות שאת מעלה וחושבת איזה יפים כל האנשים האלה שמגיעים אלייך, ובא לי גם, אבל אני מפחדת שלי לא יצאו תמונות יפות כאלה...

זה לא חייב להיות משהו סופר גדול, לפעמים זו סתם נקודת חן שאנחנו לא אוהבים, שיניים לא מושלמות, או איזה חוסר סימטריה קטן בפנים שאנחנו סופר רגישים אליו. לפעמים זה לא ברמה הזו אפילו, ועדיין, החשש הזה מלהראות כפי שאנחנו מלווה את רובינו, גם אותי... הרבה יותר קל ובטוח מאחורי המצלמה.

מגיעים אלי אנשים ונשים מלאים ביופי, ועדיין ברוב המכריע של המקרים זה דורש אומץ להיות אנחנו כמו שאנחנו מול המצלמה. בלי להסתתר מאחורי פוזה כזאת או אחרת שאני יודעת "שעובדת לי".

וזה לא באמת עובד הפוזות האלה, כלומר, זה עובד ברמה מסויימת אבל לא באמת, ובעיקר זה משאיר אותנו משועבדים לתפיסה שמי שאנחנו, כמו שאנחנו, זה לא יפה ולא מספיק.

וזה כן, לגמרי כן. אני בכל ליבי יודעת שכל אדם הוא יפה. ושהיופי הזה מתגלה כשאנחנו מסכימים לנשום ולשחרר. כשאנחנו מוותרים על הפוזות, ומוכנים להיות מי שאנחנו באמת.

וזה הרגע שאני הכי אוהבת ושמגיע כמעט בכל מפגש צילום- הרגע בו יש הסכמה להתמסר ולהראות באמת- צוחקת עם השן הלא מושלמת, מרשה לעצמי לרקוד למרות המשקל העודף, מעזה להסתכל אל עדשת המצלמה ולאפשר לה לראות אותי באמת.

זו אני, זה אני. זה מה יש, וזה לגמרי לגמרי בסדר. בעצם, זה הרבה יותר מזה. זה חי, זה אמיתי, זה פגיע ואמיץ ויפיפה. זה המסע שאליו אני מזמינה וזה היופי שאני מצלמת.

מוזמנים ומוזמנות גם, לבוא ולחגוג את היופי שלכם, בדיוק בדיוק כפי שאתם. נמוכים, שמנים, גבוהים, רזים יפים, יפות, חיות, חיים. בתמונה- איש מתוק אחד, מלא חיים, שהתרגשתי כל כך לצלם

ענת לוינסקי 050-9020403 צילום בעיניים אוהבות מפגשי צילום בטבע בגישה מאפשרת וטבעית. צילומים כחלק מתהליך התפתחות אישי, וטיולי יום המשולבים במפגש צילום מקצועי בטבע. וגם הריון, בת מצווש, צילומי תדמית ומשפחה למי שמתעקש


14 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page